JAG HAR VARIT I ALLA STÄDER

Fattar inte hur det kunde krävas en konsert för att jag verkligen skulle höra den här helt fantastiska låten. Nu är jag lite beroende.



"Jag hör fortfarande hur havsvindarna blåser
Jag ser fortfarande hur hennes mörka ögon glöder
Hon var tjugotre
När jag lämnade GBG

Dom sa till mig, far inte till Stockholm
För du blir aldrig mer densamma
In my opinion, om du gör det kom aldrig tillbaka
För ett par bruna ögon for jag
Men Stockholm blir aldrig min stad"

"Jag erbjöd någon handen, det är -93
Och hon sa: 'Jag tar den i hemlighet'
Och tillsammans flyger vi söderut
Men jag visste från den stunden
Att hon skulle dra ner mig med tiden
"

"Pojkar
Jag har sett allt det
Som en gång brann men sen blev kallt
Jag har sett dig som en gång stod längst fram
Och dom som en gång ville skaka min hand
Men dom och jag var aldrig vänner
Nu ser jag
Nej, vi var luft
Luft och inget mera"

"
Du la dig på rälsen
Du var så trött
Du lät tågen ta bekymren
"

Kommentarer
Postat av: Stellababe

Alltså Sofia jag förstår dig precis, efter konserten har jag fått upp öronen rejält för denna finislåååååt!! Nej men allvalrigt talat, den är så fin den

2010-11-27 @ 13:45:38
Postat av: Sofia

jaaa underbar!!

2010-11-27 @ 18:20:34
URL: http://attvarasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0